Nästan tjänste fel att…

…ha en hörna för bokrekommendationer och inte ens nämna mina egna… men det tar lite emot att göra det… Nej, inte så där – jantelags-ta-emot – mer, hmm… jag vill inte trycka upp något i ansiktet på någon, utan låta den som är nyfiken hitta till det själv. Men jag tänker också att jag borde nämna något här…

…så, here goes nothing…

På hemsidan jnw.se har jag samlat mina böcker, både på Svenska och Engelska, i lite olika genrar. Målet är att skriva (till skillnad från skapa, vilket jag har gjort med några böcker) 10 böcker i mitt liv… och hittills ser det bra ut… blir troligen även fler… 🙂

För att nämna i stora drag:

En serie på Engelska om en hacker som heter M3rqrie, som ställs inför turbolenta val och förändringar i en värld med stora spelare och AI. Hittills (2023-08-02) är fyra böcker i serien utgivna. Kanske kan det bli någon mer… lite oklart just nu…

En fantasyserie på Engelska med två böcker utgivna hittills (samma datum som ovan).

Någon bok på Svenska och några självhjälpsböcker, både Svenska och Engelska….

…och fler är i produktion och ännu fler på idé stadiet.

Publicerad av Nalle

Familjefar och vardagsfilosof.

Designa en webbplats som denna med WordPress.com
Kom igång